Kőbárány blogja

Stílusos magyar makkal álmodik?

A "Nagymagyar" rengetegben is mára közkedvelt témává vált a lakberendezés, így arra gondoltam ha egyszer ráérek akkor egy alkalommal magam is búvárkodásra adhatnám a fejem.

Csakhamar útra keltem és feltett szándékomban állt belevetni magamat a tárgykultuszban élők zavarosnak tűnő világába. Szerencsére villámgyorsan megtaláltam az erre legalkalmasabb helyet itt az Alföld kedvenc városában. A debreceni Cora olyan távlatokat nyitott előttem a Jysk személyében amiről addig álmodni sem mertem. Ez az a pillanat amikor végteleníthetném soraimat, majd azokkal megkísérelhetném bitekbe ágyazni gondolataimat. De ne aggódjon senki, mert úgy döntöttem csupán egyetlen de hatásos pillanatát emelem ki kirándulásomnak.

Kalandozásom során amikor is addig rohangáltam oda-vissza, hogy egyszer csak szembe találkoztam magával az elmeháborodottság netovábbjával az ezer forintért árult importált makkal. Ez szerintem remek példa arra a jelenségre, hogy a tudatosság mellőzése miatt terhes a haza.

Hogyan mehet át egy ilyen termék az előzetes piackutatási vizsgálatokon és miért gondolja bárki is, hogy akad ember fia aki egy Jysk-ből hazavinne hasonló terméket (ennyiért)? Felmerül a kérdés hogy a stílusra éhes magyar vajon álmodik-e dobozos import makkal? Nem tudom biztosan de talán ti/önök segíthettek megválaszolni a kérdést!

1 megjegyzés:

ebben tök igazad van, teljesen felesleges makkot importálni, ha az itthon is van rendesen. a jysk dán cég, ki tudja, lehet, hogy nagy tételben nekik megérte. valószínűleg nem 700 ft-ért vették ők kilóját, amiből lett haszonkulccsal 1 rugó. illetve szerintem nem is gondolnád, hogy mennyi ember vesz makkot ezer forintért. tuti nem húzótermék, de szerintem elfogy az a raktárkészlet. én speciel ha makkot használnék dekoráció gyanánt, kimennék az erdőbe és szednék. de ezek szerint van, aki nem így gondolkozik. érdekes bejegyzés, jöhet még ilyen.



Üzenőfal:

Zene olvasáshoz: (Didgeridoo dallamok)

Északkelet-Magyarország időjárása

Blogarchívum