Kőbárány blogja

Tudnak-e a pestiek?

Egy kedves olvasóm a napokban egy érdekes mentális harc színterére keveredett. A beszélgetés továbbítója egy pesti fiatallal került nézeteltérésbe aki a klaviatúra nyújtotta összes eszközzel megpróbálta őt meggyőzni a pesti sapiens felsőbbrendűségéről. Volt már alkalmam személyesen is találkozni a híres fővárosi egóval és agymenéssel, talán éppen ezért minden újabb bizonyítékra érdeklődéssel tekintek. De lássuk, miről is beszélünk!





A bemutatkozás után:

pesti:  Nem is vagy pesti?
vidéki:  Isten őriz hogy az legyek.
pesti:  Na látod én meg vidéki sutyokkal nem foglalkozom!
vidéki: Valahogy több" vidéki suttyó" van az országban mint városi .......
pesti: De ők legalább pesten vannak nem mucsaröcsögén!
vidéki: Mi a különbség pesti meg egy debreceni ember között?
pesti: Hogy suttyó parasztok csórók és lusták!
vidéki: Ugyan, a pestiek nem ismerik a magyar nyelvtant és nem tudnak helyesen beszélni sem. Ja,
          nézz utána Debrecen a legkedveltebb város az országban!
pesti: Szarok rá!
vidéki: Beszűkült látókörre vall. Többször voltam már nálatok nem nagy szám.
pesti: Ó akkor gyere! egy óra múlva Westend előtt!
vidéki: OK! 1 óra múlva a hortobágyi kilenclyukúnál találkozunk!
pesti: Anyád! Ennyit rólad. Vidéki paraszt vagy!
vidéki: Miért a Westend lenne itt a lényegesebb? Miért gondolod ennyire vagánynak?
pesti. Mert megtehetem, na szevasz!
(X)

Nos, ennyit a fővárosi felsőbbrendűségről.

8 megjegyzés:

Nem védeni akarom én a pestieket, szó sincs róla, mert vennek nekem is rossz tapaszlataim velük kapcoslatban, de!! Ez a beszélgetés fordítva is igaz, a vidéki parasztozik le egy "pesti sapienst" ergo ő sem kölömb, csak még a fővárosi MO 97%át becsmérli addig a vidéki meg a Budapesti népet. Amúgy is, így helyes szerintem. Most akkor aki Budán lakik nem tartoik a paraszt kategóriába??? Megint elvesztél a részletekben és nem gondoltad át azt amit leírsz...Hidd el visszafele is működik. Igen ez a srác tapló volt, mert általánosított, hogy a vidék az egy nulla...már bocs de te mit csináltál? te is általánosítottál...hogy minden pesti suttyó...


Fontos leszögeznem hogy létezik a nagybetűsnek tartott "PESTI" és a szerényebb fővárosi vagyok kategória. Aki magát PESTInek hangsúlyozza szándékosan egy vidéki előtt, az bizony nagypofájú és a tipikusan a posztban arra utalt kategória. Én bizony az életben többet találkoztam pocskondiázó pestivel mint hencegő vidékivel. Ezt pedig nem gondolom kizárólag személyes véleménynek.

Elveszni a részletekben? Nem értem "miben" esett ez meg velem? Ha megvédi magát az ember valakitől akit gyengébb eszűnek tart, attól még maradhat a saját szintjén. Maradok is köszönöm. Abból hogy a párbeszéd küldője hol van vagy nincs ne engem tegyél már fel főni levesnek. A maga módján védekezett, nem ő kezdte.


Általánosítás! Az előttem szóló hölgynek igaza van. A részletek nincsennek megfelelően kidolgozva, és a Tévét néztem című poszthoz hasonlóan itt is általánosítottál! Most nem a zsidók voltak terítéken, hanem a budapestek. Akárhogyis nézzük ez a párbeszéd visszafelé is igaz. A pesti kategória az aki gazdag? Akkor te még nem voltál Budán v a Budai hegyek, ahol meseszép paloták sorakoznak! Kezd ez a blog is elsüllyedni, és lassan egy erkölcsi fertő lesz.


Miért hisztitek kedves kommentelők, hogy az általánosítás az olyan rossz lenne, mintha ti életetekben soha nem általánosítottatok volna. Szerintem nem hiányzik ide ez az álszentkedés.Névtelenül pláne könnyű villantani. Szerintem bárány provokatizmusa, nyíltsága és őszintesége egy jó dolog. A médiában manapság számos lehetőség van a nézetek kibontakoztatására, és akinek ez nem tetszik nézzen más irányba.


névtelenül? Te is azt csinálod kedves Cherrry! Ne verd itt magadat, hogy névtelenül könnyű, írd be a neved te is és akkor én is megteszem! Bárány provokatizmusa? mi ez a hülyeség! Bárány nem más, mint egy arisztokratát játszó köcsög bunkó, aki nyíltan zsidóz le másokat és általánosít. Ezektől a faszoktól fog elkorcsulni a világ, és az ilyen faszoknak a villantásaitól erősödnek mo-n a szélsőségek!


"Írd be a neved, én is megteszem". Pontosan annak a képviselője vagy Névtelen, aminek hibásan engem tartasz. Név nélkül pocskondiázó, csak írásban vagány kommentelő. Nem én vagyok szélsőséges, hanem a magad fajtád, aki mindent csont nélkül benyal amit a média a tányérjába tesz és anélkül vagdalkozik, hogy azt egyetlen megalapozott SAJÁT gondolat vagy ismeret lefedné. Ha elkorcsosultnak tekintendő az aki leírja a véleményét, még ha különbözik is akkor akkor igaz; villantós vagyok. Akármit is jelent ez.

A jövőben pedig legyél oly kedves, hogy nem káromkodol az én blogomon. Eddig is olyan jól megvoltunk nélküle, ezen túl is szeretnénk mellőzni az ilyen beszédet. Köszönöm.


Az, hogy ki miből indul ki, azt hagyjuk! Azsidózós posztod elég volt arra, hogy bebizonyosítsd, hogy semmit nem tudsz az egész történelemről. Arra lennék kíváncsi, hogy akkor is ennyire vernéd magad, ha a rokonaid között lenne zsidó?
Az, hogy a fővárosiak bunkók egy téves szteretípia, amit te itt szépen kezdesz felépíteni. Bunkók nemcsak bp vannak, hanem bárhol az országban, bárhol a világban. Arra, h a vidéki is tud bunkó lenni arra itt vagy példának te, a pestire pedig én. Tisztelettel: Szabó Zsolt Budapest Dózsa György út 48 (ha már a nevem kellett)


Megpróbálok nem tartani attól, hogy kimondjak egy szót. Egyébként könnyfakasztó a bátorságod, bár fölösleges. Nem ez volt a célja senkinek sem



Üzenőfal:

Zene olvasáshoz: (Didgeridoo dallamok)

Északkelet-Magyarország időjárása

Blogarchívum