Kőbárány blogja

Kedves olvasóim!

Címkék:
Kedves olvasóim! 

Nagyon örülök annak, hogy újra találkozunk! Tombol a nyár és síelnék egy pohár limonádéért de engedjétek meg, hogy a tárgyra térjek.

A blog megannyi örömet és meglepetést szerzett nekem a majd két éves fennállása alatt. Szerettem, hogy volt egy felület ahol megoszthattam gondolataimat Önökkel és Veletek. Csak remélni merem, hogy olvasóim számára is legalább olyan kedves volt a létezése mint amilyen nekem.

Bárhogy is volt, elérkezettnek érzem az időt arra hogy továbblépjek. Magamba zártam minden tapasztalatot amit számomra a kommentek nyújtottak, és ezzel együtt próbálok meg új vizekre evezni. Remélem minél hamarabb egy megújult formában és szűkített témakörben  gondolkodhatok újra veletek!

Üdítő nyarat és pezsgő évet kívánok mindenkinek!

(KB)
0 megjegyzés:

Üzenőfal:

Zene olvasáshoz: (Didgeridoo dallamok)

Északkelet-Magyarország időjárása

Blogarchívum