Európában a jómódú németek jogosan sorolhatóak azon társadalmak közé, akik élhető sznobságukat a lehető legváltozatosabban képesek megélni. Nem szabad azonban mindezt irigyelni tőlük hiszen számos "kényelmetlen feladattal" jár azzal együtt, hogy mindennapjaikat folyamatosan a kívánt színvonalon tarthassák.
Annak érdekében, hogy a nemzetközi -Ki a nagyobb jótevő?- képzeletbeli versenyen sikeresen helytálljanak, muszáj rendszeresen valami újjal és meglepővel előállni. A hagyományos témakörök mint a "harcoljunk a globális felmelegedés ellen", "menjünk biciklivel munkába" vagy a "közlekedjünk energiatakarékos járgánnyal" már nem váltják ki a kellő megbecsülést a (mindig szerény) versenyzők számára. De hol keresendő az újabb ötlet, a leendő küldetés?
Nem kell félteni szőke barátainkat mert képesek megoldani ezt a problémát is. Tudniillik megvan a kellő befolyásuk ahhoz hogy bármikor felkeressenek egy üzlethálózatot és bátran kitálalhatják legújabb ötleteiket.

Lehet egy logó piros vagy akár zöld is egyre megy. Az említett vállalkozás nem tesz mást úgysem annál, mint hogy a lusta életmódra és a fogyasztás művészetének gyakorlására buzdítja a fogyasztókat. Erre nincs szükségünk! Az emberek tekintetét sokkal inkább tájékoztató írásokra, mintsem fényezett "M" betűkre kellene irányítani.
2009. december 7. 22:43
A McDonald’s új logójában a korábbi nemzetközi hírekkel ellentétben - nem a környezetvédelmi törekvéseket jelzik, hanem a természetesség felé való elmozdulást. "Tehát ezt hidd el!"
Megjegyzés küldése