Az igazgatók döntésük nyomán a közlekedés egyszerűsödését illetve bevétel növekedést kívánnak elérni a saját és részvényeseik házán belül is. Nálunk is van jövője az ország többi részén már régóta élő rendszernek, hiszen így tovább bonyolítják a jegy nélkül utazni kívánók dolgát. Szegény bliccelők, éppen csak kidolgozták stratégiájukat a mindent látó őrök ellen, máris itt az újabb változtatás. De biztosan létezik kibúvó ebben a helyzetben is. Ami érdekesebb kérdés az az, hogy mi a nép véleménye a "modernizálásról".
A mai napon volt szerencsém a frissített rendszerrel utazni. A Kossuth téren készültem felszállni, ez meg is történt a reményem szerint. Persze én is úgy jártam mint a várakozó nyáj legalább fele. Nagyot néztünk miért nem tágulnak az ajtók ahogyan mindig. Gyors sorakozás az elsőnél, majd ellenőrzés a vezetőnél. Mondanom sem kell mennyire kevesen hajlandóak a vilin háromnál többet lépni hátrafelé, így a szerelvény eleje csakhamar marhaszállító vagonná míg a vége sötét űrré lépett elő. De az első napon ez normális. Várhatóan hamar megszokjuk a rendet. Reméljük, bár tapasztalatom szerint a szabály szigora is csak a belvárosban igazán erős így nem lepődnék meg ha sikertelené válna a kezdeményezés. Ha jól sejtem akkor a buszoknál és troliknál is hasonló a helyzet. Összességében most még nem örülünk az új rendszernek, mert megváltoztatja a mindennapi rutinunkat. De ezen problémát cserébe itt a lehetőség, hogy 2023-ra végre nyereséges lehet a DKV. Akkor majd nem kell őr sem a buszra és végre mi is nyerünk majd a közelmúlt reformjainak valamelyikén. Persze ez nem kizárólag a DKV-n múlik. A csúcsidő figyelembevételért külön köszönet jár.
2009. november 10. 21:48
Ez nem újdonság, eddig is így volt, csak mindig megszűnt, mert a buszvezetők gyorsítják a felszállást, hogy haladjanak. és ezt már a július 3-i bejegyzésedhez is leírtam. a matrica ott volt, tehát élt a rendszer. csak amikor a vezetőségnek elege van abból, hogy mindenki mindenhol száll, akkor rápirítanak a sofőrökre és kiadják a rendeletet (újra). Tájékoztatlak, hogy az újságíró egyik fontos tulajdonsága a jó emlékezet. Plusz az sem árt, ha utánanézel a dolgoknak, mielőtt leírod őket. Ez olyan, mintha a blikkben itellektuális hangnemben értekeznének Benkő Dániel faszáról.
2009. november 11. 15:55
Attól hogy ki volt írva az ajtóra, még nem volt életben. Mert nem tartotta be senki sem. Ezért írta ki frissített szabályt újra a DKV akik nyilván hozzám hasonlóan tudnak arról mit ragasztottak ki a járműveikre. Egyértelmű hogy nem élt a rendszer. Nem kellett utánanézni ennek, naponta utazom DKV-val tudom hogy így van.
Ha leírtam volna azt a sort hogy "Ismételten kötelező az első ajtón való felszállás" boldogabb lennél? Tessék itt van. Tájékoztatni akarok nem Blikkesen értekezni.
2009. november 11. 22:33
mondok egy példát: attól, hogy letöltesz egy mp3-at még létezik szerzői jogvédelem. ennek az analógiájára: attól hogy nem tartották be a szabályt, az még életben volt.
2009. november 12. 16:48
Szőrszálhasogatás.
Megjegyzés küldése