Zseniális ötletéért köszönetet mondhatnak a debreceniek Jámbor Mariettának a Plaza marketing vezetőjének. Az FM95 közreműködésével meglebegtetett akcióknak természetesen a fele sem volt valós. Tényleges akciót az üzletek közül 3-4 vállalt fel. Ezek betartották a csábító 25-50%-os ígéretet. Voltak akik a tavalyi visszamaradt kollekciótól is sikeresen megszabadultak tegnap, az áru nagyrészt természetesen kifutó termék volt. A holmik jó része hétköznapi árukon kelt el. A reklámok nem hibáztathatók hiszen azok gondosan válogatott szókészletűek voltak amiből az ember azt hallott ki amit szeretne. A nagy felhajtás elég volt ahhoz hogy az embereket megmozdítsa és sokszorosára duzzassza a forgalmat. Na azért a város nagyobbik részét nem sikerült felverni, koránt sem volt teltházas előadás de ennyien utoljára a nyitás idején sétálgattak a pléh Zeppelin árnyéka alatt.
A parasztvakítás eszköze volt az "élőzene" is (este nyolctól egészen éjjel kettőig) amit szintén az FM95 közbenjárásának köszönhetett a tisztelt publikum. Lehet-e motiválóbbat kitalálni annál minthogy disco zene alatt vásároljunk?A szokásos plaza rádiónál azért jobban esett.
2009. április 11. 21:48
Naaaa!:D Élőzene?XD Spiegelman Alfréd vagy ki a tököm jelenléte még nem teszi élővé a leptopdídzséskedést! De értem am mit szerettél volna mondani, csak kicsit összeütköztek a fogalmak:) Ha az Aljas Kúszóbab zenekar adta volna elő az Azt akarom, hogy sikítsál című örökzöldjét, akkor elmentem volna:D
2009. április 12. 12:20
Persze nem a hagyományos értelemben vett élőzenére gondolok. Élő csak azért mert interaktív, szemtől szemben láthattuk a műsor szolgáltatóját.
2009. április 12. 12:22
Utólagosan elnézést félreérthető valóban. Közbeléptem egy idézőjellel.
Megjegyzés küldése